yokumiiieru

yokumiiieru:

spookymexican:

yokumiiieru:

spookymexican:

yokumiiieru:

Ew dude, no. haha somehow i knew you would say that XD

Yeah yeah the only cops invited to our party are the kind that dance on poles hahaha jk jk jk but srsly

Lmfao!!!! Oh Meg u just know how to fix problems! Those would be perfect ;)

That’s what I got my degree for☆

Hahahhhh we’ll make them all ~wiggle wiggle wiggle~ 

Hahaha you degree title : “fixes problems”♡ :D

Nooo, it’s “pervert for male strippers in baseball police uniform” (◕‿◕✿)

Lmfao!!!!! My bad hahahaha

yokumiiieru

yokumiiieru:

spookymexican:

yokumiiieru:

Ew dude, no. haha somehow i knew you would say that XD

Yeah yeah the only cops invited to our party are the kind that dance on poles hahaha jk jk jk but srsly

Lmfao!!!! Oh Meg u just know how to fix problems! Those would be perfect ;)

That’s what I got my degree for☆

Hahahhhh we’ll make them all ~wiggle wiggle wiggle~ 

Hahaha you degree title : “fixes problems”♡ :D

yokumiiieru

yokumiiieru:

spookymexican:

yokumiiieru:

spookymexican:

Hahahhaa I DID mean our! damn even my phone knows that the two of us dancing is DANGEROUS!!! Hahaha oh yeah we will shake them maracas like ppl be thinking its an earthquake but its just us haha

lmfaoooo we’re a natural disaster now?? XD snap, i hope the popo doesn’t come for us

Lol at 1st I read poop oh dyslexia how you like to mess with me lol I was like huh? Ohhhhhh bet they would join the party but then we would have to shut it down cuz we don’t play that lol

Ew dude, no. haha somehow i knew you would say that XD

Yeah yeah the only cops invited to our party are the kind that dance on poles hahaha jk jk jk but srsly

Lmfao!!!! Oh Meg u just know how to fix problems! Those would be perfect ;)

yokumiiieru

yokumiiieru:

spookymexican:

yokumiiieru:

spookymexican:

yokumiiieru:

Nah nah they’ll be running to the door thinking we’re having a concert or something hahahah jk

Oh yeah!!! Voices of Angels!!!! Hahahaha!!! They won’t be able resist your dance moves also ;)

Oh yeahhhh bring on the Backstreet Boys and I’ll take the floor hahaha (no no i won’t)

I think you mean our dance moves? Our sexy dance moves that probably involve shaking maracas ;D

Hahahhaa I DID mean our! damn even my phone knows that the two of us dancing is DANGEROUS!!! Hahaha oh yeah we will shake them maracas like ppl be thinking its an earthquake but its just us haha

lmfaoooo we’re a natural disaster now?? XD snap, i hope the popo doesn’t come for us

Lol at 1st I read poop oh dyslexia how you like to mess with me lol I was like huh? Ohhhhhh bet they would join the party but then we would have to shut it down cuz we don’t play that lol

yokumiiieru

yokumiiieru:

spookymexican:

yokumiiieru:

spookymexican:

spookymexican:

yokumiiieru:

I’m laughing too hard by myself ‘cause I’m a dork, but listen listen listen

I suddenly got this song stuck in my head so I looked up the video…

WE ACTUALLY THOUGHT THIS WAS HOT 16 YEARS AGO???

Fucking hilarious.

Hahahhahaha!!! Wait what do you mean…

We should!!!!! Hahaha our neighbors will have to wear earmuffs! Hahaha

Nah nah they’ll be running to the door thinking we’re having a concert or something hahahah jk

Oh yeah!!! Voices of Angels!!!! Hahahaha!!! They won’t be able resist your dance moves also ;)

Oh yeahhhh bring on the Backstreet Boys and I’ll take the floor hahaha (no no i won’t)

I think you mean our dance moves? Our sexy dance moves that probably involve shaking maracas ;D

Hahahhaa I DID mean our! damn even my phone knows that the two of us dancing is DANGEROUS!!! Hahaha oh yeah we will shake them maracas like ppl be thinking its an earthquake but its just us haha

yokumiiieru

yokumiiieru:

spookymexican:

spookymexican:

yokumiiieru:

I’m laughing too hard by myself ‘cause I’m a dork, but listen listen listen

I suddenly got this song stuck in my head so I looked up the video…

WE ACTUALLY THOUGHT THIS WAS HOT 16 YEARS AGO???

Fucking hilarious.

Hahahhahaha!!! Wait what do you mean…

We should!!!!! Hahaha our neighbors will have to wear earmuffs! Hahaha

Nah nah they’ll be running to the door thinking we’re having a concert or something hahahah jk

Oh yeah!!! Voices of Angels!!!! Hahahaha!!! They won’t be able resist your dance moves also ;)

yokumiiieru

spookymexican:

yokumiiieru:

I’m laughing too hard by myself ‘cause I’m a dork, but listen listen listen

I suddenly got this song stuck in my head so I looked up the video…

WE ACTUALLY THOUGHT THIS WAS HOT 16 YEARS AGO???

Fucking hilarious.

Hahahhahaha!!! Wait what do you mean…

We should!!!!! Hahaha our neighbors will have to wear earmuffs! Hahaha